OFERTY PRACY

ASYSTENT DS. LOGISTYKI I ADMINISTRACJI

MIEJSCE PRACY: GLIWICE

Warunki współpracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • planowanie i organizację przewozów transportowych w relacjach krajowych i międzynarodowych (w tym odpraw celnych);
  • stałą analizę i optymalizację kosztów transportowych;
  • monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych (w tym troskę o jakość i terminowość);
  • przygotowywanie oraz nadzór nad dokumentacją magazynowo - transportową, kontrolę dokumentów wysyłkowych;
  • ścisłą współpracę z magazynem, działem zakupów, działem sprzedaży, działem produkcji oraz działem administracji.

Oczekiwania względem kandydata:

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel);
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programów WMS (preferowana ENOVA);
  • dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, umiejętność określania priorytetów;

Oferujemy:

  • dodatkowe benefity pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny i wiele innych);
  • rozwój zawodowy;
  • miłą atmosferę w pracy.