MIEJSCE PRACY: GLIWICE
OFERTY PRACY
ASYSTENT DS. LOGISTYKI I ADMINISTRACJI
Warunki współpracy
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- planowanie i organizację przewozów transportowych w relacjach krajowych i międzynarodowych (w tym odpraw celnych);
- stałą analizę i optymalizację kosztów transportowych;
- monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych (w tym troskę o jakość i terminowość);
- przygotowywanie oraz nadzór nad dokumentacją magazynowo - transportową, kontrolę dokumentów wysyłkowych;
- ścisłą współpracę z magazynem, działem zakupów, działem sprzedaży, działem produkcji oraz działem administracji.
Oczekiwania względem kandydata:
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel);
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
- dodatkowym atutem będzie znajomość programów WMS (preferowana ENOVA);
- dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, umiejętność określania priorytetów;
Oferujemy:
- dodatkowe benefity pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny i wiele innych);
- rozwój zawodowy;
- miłą atmosferę w pracy.