MIEJSCE PRACY: GLIWICE
OFERTY PRACY
KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU I PR
Warunki współpracy
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej,
- kreowanie wizerunku firmy oraz nadzór nad spójnością corporate identity,
- koordynację i nadzór nad procesami i projektami w obszarze marketingu, PR, komunikacji, eventów,
- wprowadzanie na rynek nowych produktów,
- opracowywanie i aktualizowanie treści materiałów reklamowych,
- koordynację akcji promocyjnych i marketingowych oraz eventów firmowych,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- koordynowanie pracą podległego zespołu oraz nadzór nad realizowanymi zadaniami,
- monitoring trendów i działań konkurencji,
- tworzenie raportów i analiz realizowanych projektów.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia na podobnym stanowisku – zwłaszcza we wdrażaniu strategii marketingowej oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów,
- kreatywności w podejmowanych działaniach oraz odwagi w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań;
- umiejętności zarządzania podległym zespołem oraz nastawienia na współpracę,
- samodzielności, dokładności oraz terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz poczucia estetyki,
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
- prawa jazdy kat. B,
- obsługa programów graficznych będzie mile widziana.
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie będącej jedną z większych w branży na polskim rynku,
- dużą samodzielność i wpływ na kierunek rozwoju firmy,
- miłą atmosferę pracy w kooperacyjnie nastawionym zespole,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne.